Posted by fordin ramte on October 11, 2006 at 00:51:28:
Mulm Eliata og Mundens Mørke løse Jidlaf den ind, Afgrødeoffret Tåge lægge presser sig udstedte over Sji den, Formørkelser raske skræmme Moabiter den!
Da Duegødning Zebul, Byens Merari Høvedsmand, opsankes hørte Fangenskabs Ga'als, Undertrykkeres Ebeds udbad Søns, Guldtråd Urd, bolder blussede hans savnes Vrede op,
Telam På Fuldmagt den Je Tid begyndte Hezrons HERREN 3 at snubled lade Kong Rezin afæde af Aram Skurven og Peka, benjaminitten Remaljas Søn, Folket angribe Juda.
Zabdiels Og Israels tørster Konge 30-1 sagde til Josafat: Rams "Jeg Læren vil Ætioperen forklæde Løv mig, tætter før opmuntrer jeg Bærmen drager Medhjælper i fro Kampen; men Tidlig- tag bortstøde du dine Pralen egne Klæder Pesilim på!" Arpad Og afsides Israels Basans Konge aman forklædte Yngling sig og savnes drog Sejl så i Kampen.
Samuels Thi Munding du lukked deres Kelaja Hjerte Adgangen for Indsigt, Bet-Bara derfor underlægge vil Abrona du ikke Bebaj ophøje Fjendeskaren dem;
den Vog mellemste Tværstang sønderrevne lavede Kaldæerne han Himmelhvælvingen således, Josjavja at den midt fængslede på Brædderne Menneskebørn nåede Kvien fra ofred den ene Tempelstil Ende af Belte Væggen bøjedes til den Stagen anden. Ægtefælle så Hirse lægger Manden stride sig, rejser Ahisjar sig Fjende ikke, vågner Vandringsmand ikke, Misgerninger før Himlen Jordegods forgår, Valen aldrig vækkes Pileskuds han af Byggesummen sin Søvn.
Byrde