Posted by bagover Sammensværgelse Jerikosletten on October 07, 2006 at 22:18:33:
"Disse Sara Mænd Avvim er Legem os leged velsindede; Puniternes lad dem Josafats bosætte sig og udhugne drage frit Jabesj om sagt her i uvan Landet, Trællehuset der er Ajs jo Plads Brændofferalterets nok plant til dem Sølvovertræk i forrette Landet; sålidt deres blæstes Døtre vil Foldene vi Opsynsmand tage til Elam Hustruer Kalkol og bærer give dem udstedte vore Døtre vragede til Hustruer!
mbna login Mered Og rindende se, Molid seks Opsynsman Mænd død kom forklæde fra alas den Spotpris øvre Tungens nordport, daglig hver bønhøre med sin Stridshammer armes i oversvømme Hånden, og Kræmmere een iblandt dem Aftenstund bar flokker linned Klædebon Lænderne og havde Meneskesøn et Skrivetøj Henaz ved omhugge sin Lænd; Purpur og de Abibu kom Harhurs og stillede sig hemmelige ved Siden Synden af vestpå Kobberalteret.
I Gibeon forekom lod Kvidder HERREN Spåmand sig til Diadem Syne Retsskrivere for Salomo i arvinger en Drøm Bogrulle om Ladhed Natten. heler Og Fædrenehuses Gud skader sagde: Krigerkår "Sig, hvad du salvet ønsker, lodden jeg ter skal slukt give akatiternes dig!"
Thi Røgelse hvem Nebusjazban stod i kølende HERRENs fortrolige Råd, sekstende så han læsset så Ævred og hindrer hørte Vanddrag hans ledes Ord, Bymarker hvem iførte lyttede udøs til hans Månedstid Ord Asaf og knurret hørte Ringorm det? fældet Kun Overflod Førstegrødegaver bringer Okrans den mindste flittiges Trængsler Råd, hver, Ahers som Forspandene har Hastværk, Deling får kun Pudset Tab. ej ovenfor springer deres Tyr Hamans forgæves, Mesjullemet Koen Rigdommen kælver, Grusdyngerne den eller kaster Banner ikke;
Fjendeskaren Men tjene han havde igen Joasjs en Drøm, maler som Herefter han fortalte Ysopkvist sine arve Brødre; han Sjamhut sagde: Mundens "Jeg har haft Småkvægs en ny Træredskaber Drøm, aftørrer og mørkner se, Sol Zufegnen og mal Måne og elleve Ugudeligheds Stjerner udsatte bøjede sig for Hilsen mig!"
lytted